Fredag och jag är inte på humör ..?

Usch nejj är int på humör nu eftersom min mobil har gått sönder (igen..) och den var nyss på lagning för några veckor sen fattar inte varför pappa måste åka dit med den igen den kommer inte fungera ändå för dom kan int bygga mobil för dom är heelt fucking nooob! måste ha en stenåldersmobil nudå (nog för att min som är på lagning också är billigt skit, fattar int varför jag inte kan köpa ny).


min mobil


Iallafall nu är det äntligen fredag och jag ska till bennas med några andra lär vara där hela natten ;)  Tar med kameran om det inte regnar.
Kommentarer
Postat av: Malin

Jätte fin blogg du har!



Allt bra? :D



/Malin

2010-05-28 @ 17:01:58
URL: http://supermaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0